Sunday, June 17, 2012

DARI SAHABAT UNTUK SAHABAT

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful



Terlalu istimewa untuk aku kongsi
Namun pasti ada yang sama situasi
Semoga mereka yang lain mendapat inspirasi
Cetusan aspirasi yang menaikkan semangat diri

Kau sahabat
Mendengar dikala aku gundah

Kau sahabat 
Mendoa dikala aku jatuh punah

Kau sahabat
Pinjaman Allah dikala aku lelah

Kau sahabat
Betul salahku tak pernah kau tidak endah

Kau sahabat
Menceriakan hari insan-insan di luar sana

Kau sahabat
Punya ilmu dan bakat yang tersembunyi

Maaf dariku
Atas segala khilaf yang lalu

Apa apa pun yang kau plan nanti
Kau tahu Allah itu memerhati
Jika perubahan LillahiTa'ala yang kau tuju
Doa dan semangat terus aku kirimkan untukmu

Terima kasih sahabat. Kau pinjaman Allah Ta'ala di dunia yang hebat.

Semoga istiqamah dalam menuntut redhaNya. 

Nota kaki : Salam Israk Mikraj kepada semua.

No comments:

Post a Comment